Candy Deep Throat “Allegedly” Makes A Baller Wolf’s Butt Cheeks Talk

candyso escort extraordinaire,
candy deep throat,
is at it again.

allegedly
she put a video up on her instagram of,
and get this:

an alleged nba baller wolf riding her 10 inch dildo

i know.
well she may have removed the alleged video:

mean-girls-gif-075…but a faithful f-bi sent me the screen caps…

nbaplayefcandyumeek.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

largeoh my.
well if the following is allegedly true,
isn’t that bad for her business if she does shit like this?
i would imagine they paid her for privacy so…
it kinda defeats the purpose baller wolves hit her up.
shit let me find out even the escorts getting in their feelings now.
geez louise.

lowkey: i’m not even judging…
everyone has some fetish inside the bedroom.
you’ll b surprised…
how many straight wolves love something up their cheeks.
whether its a finger,
tongue,
or a 10 inch dildo.
its just that nobody will ever talk about it.

screen caps: instagram

Author: jamari fox

the fox invited to the blogging table.

21 thoughts on “Candy Deep Throat “Allegedly” Makes A Baller Wolf’s Butt Cheeks Talk

      1. She is probably a female using an Extreme 10 inch vibrating Big Daddy Strap -on.They come in various colors like Black, Red,etc Retail $114.99

      2. Wow! This is too funny jamari but its not cause someones reputation is at stake this put yo ass on blast movement has to stop but the sad part about it he’d probably would be the same dude practically harassing you to be st8 lol! In the name of Jesus of course smh!

  1. Damn, these dudes just don’t learn. SMH

    Well this has to be a Power Forward or a Center since he is near 7 feet. That eliminates most of the star players. Dude in the shot got ass to be tall. Judging by the skin tone and the thickness, Jared Sullinger is my guess. Y’all know he ain’t bright lol.

    Lance Stephenson messed around with Candy one time I believe. The video of the interaction is on youtube. She also said she fingered his butt. Yo Lance got cake. I would have ate that.

    1. Sullinger isn’t close to 7 feet tall though (and he is fat). Someone mentions Javale McGee. That makes sense to me. He is almost 7 feet tall and he is light skinned.

      1. Sullinger is 6’9 and kind of solid. Candy is a female. That may be considered close to 7 feet to her. That is my guess, and I don’t have no one else in mind lol.

        Javale is 7 feet exact the last time I checked. It’s someone who is not smart or who has never heard of this woman. Who is still getting caught with this broad in 2015? This is not a veteran player. It’s a young guy. She could never pull a vet with her history. Nah. They ain’t that dumb.

  2. Javale from the looks of it. That skin color can’t be Jared. Wow! I had a trade to lick my scalp. Makes me sick to my stomach. Skin crawling nasty. Lol.

  3. Well I’m judging and I will continue to do so until someone explains this shit to me! Lol

    Why would any man want a woman to use a dildo on them? Why not get a man and ride a REAL dick if you want that prostate tapped?

    Why would any woman with common sense want to or submit to using a dildo on a man? I get wanting to please whoever you’re with, but if that’s something they really enjoy you might have to accept you’re not what they’re looking for, whether they want to accept it or not.

    Then the dudes, who often times happen to be very attractive and appear normal, are into men dressed as women with breasts and a fat penis need to be studied by Psychologists.lol

    If that is McGee ol girl better watch put for his mama. lol

    1. Everyone has a type. If they’re into drag queens or transgenders then that’s what they like. Doesn’t mean they need to be studied

      I know you were joking but stuff like is no different from the people who don’t understand why men want to be with other men and etc…

      1. I’m not joking at all actually. I think the stuff is worth studying! Including why men like other men.

        The nature vs. nurture studies were my favorite in college.

        I don’t think its offensive to be curious about why people are the way they are. The study of behavior and why people are the way they are is the basis of Psychology.

        I’m aware I rub people the wrong way sometimes though…not that I care, I’m just aware of it.

  4. Candy is a Trans woman. She had the surgery right before the initial drama happened with Lance Stephenson. Now what Indont understand is with all the money she got from being violated at Rikers why is she still selling ass.!?! Oh well I guess extortion money keeps the bills paid when settlement money runs out.

    1. Lmao I actually know her. She is definitely a female lmao I guess the story is cooler if we add fake shit in it lol. She never even posted this pic. She’s not even in the pic lol photo shop is so funny lol believe anything

"off topic", trolling, and other nonsense gets sent to my spam folder. other than that, play nice and let's discuss!