A Day In The Life of Number 88

I definitely want his country ass.

I can see it now.
The City Fox and the Country Wolf.

I teach him how to avoid train cars with homeless people on the subway…
He can teach me how to milk a cow.

Sounds exciting!

I really love his upbringing.
He seems really humble and it seems like he has a solid foundation.
One I am sure he has laid very well…

😉

88 takes you in a day of his life in 4 parts in Bellville, Texas.
He does a little coaching,
a little golfing,
some high school,
rode a horse,
signed some autographs,
did a little partying…
…and in every video, he wore a tight shirt that made me so damn….

anyway, check out the videos!

PART 1

PART 2

PART 3

PART 4

I’m packed.
88, just say when.

Author: jamari fox

the fox invited to the blogging table.

34 thoughts on “A Day In The Life of Number 88

  1. Its just something about football players that make me light up inside. I dont know anything about this dude other than he is gorgeous in an simple kind of way. I have mad love for him though for how he loves his “Granny” and hopes he has many years in the league, so that he can put granny on the come up.

  2. Man speaking as one myself, there is NOTHING like cornbread fed, Texas dude! Accent and all. He’s right dudes in Texas have this certain humble attitude you can’t find anywhere else.

  3. JAY :
    Man speaking as one myself, there is NOTHING like cornbread fed, Texas dude! Accent and all. He’s right dudes in Texas have this certain humble attitude you can’t find anywhere else.

    Right on Jay, nothing like a Texas dude, love em or hate em, but you will never forget them.

  4. I need to find me a baller wolf… Did you see how he spoke to those kids… Made me feel so good inside… damn… I could definitely see him as a Great Father…..

  5. He’s a cool dude I be chatting with him on Facebook & Twitter, he speak to people directly on his Facebook page & Twitter feed…..I remember I said something and he responded to my quote and we just starting talking about bball and who’s better what not….He’s a humble, genuine dude.

  6. Wow! He is gorgeous! Fellas, give me your opinions, please. Is it wrong for a mature, let’s say seasoned gentleman to engage a much younger brother, provided he’s of legal age, such as # 88?

    1. As long as you’re not collecting a Social Security check or demanding senior citizen discounts at restaurants, you’re good.

      1. Lol! I’m really not that hard to please. I like regular guys. Naturally good looking. I don’t really get into pretty boys or the guys most dudes fall over.

  7. Random :
    Lol! I’m really not that hard to please. I like regular guys. Naturally good looking. I don’t really get into pretty boys or the guys most dudes fall over.

    I talk a lot of shit, but I’m into a variety of dudes. A bubble and a good attitude are the only prerequisites. Lol

    1. I got those, but you can’t have my bubble; I’ll have to put you over on the side w/Man & continue my pursuit of Random lol

  8. Random :
    Lol! I’m really not that hard to please. I like regular guys. Naturally good looking. I don’t really get into pretty boys or the guys most dudes fall over.

    Damn Random, we both have the same taste in dudes. I hate the dudes that everybody drolls over. I want the nice, cute dude in the corner who is not drawling attention to himself. I like natural looking guys the most though. No earings, no slit eyebrows(I hate that), and not a bunch of jewelery.

  9. BBB :
    Well at least we have a image to refer back to.

    Speaking of images; when are the rest of y’all gonna step up to the plate? I’m waiting to see more cakes! LOL

    1. Well, I want to see more pics of your cakes first, but w/o drawls this time tho and turned around backwards bent over touching your toes. LMAO……

  10. YngBlkWolf :
    Why I don’t just put on some music & twerk if Imma do all that?

    As long as you twerk naked you can do that. You know Wolfie, I like this back and forth thing we do on the daily.

  11. YngBlkWolf :
    Why I don’t just put on some music & twerk if Imma do all that?

    Lmao so you can twerk too?! So you have no problem showing your cakes, letting someone taste them, AND twerking them with joy?

    Interesting. Lol

    1. No sir – you’re the one who can twerk…you’re just selective about your audience lol

      Now I can wine though… 😉

"off topic", trolling, and other nonsense gets sent to my spam folder. other than that, play nice and let's discuss!