flashman wade takes a vixen to pound town

*the following entry is rated x.
viewer discretion is strongly advised.

not a lot of males know how to fuck good.
foreplay?
huh?
a clit?
what’s that?
a lot of it has to do with them being selfish or not knowing what they’re doing.
it’s a “get in; get out” in many of these sexual entanglements.
add to the fact there is no passion or chemistry so it’s literally a trip to pound town.
pound town being:

“I’m gonna fuck you so hard,
your cheeks will sound like the clapping in Radio City Music Hall.”

good strokes to me is all about the tempo and variety.
it’s like a dance,
knowing when to go slow and when to beat it up.
someone sent me flashman wade having sex and…

…why is he fuckin’ like he is still in high school???


my ass is hurtin’ for that poor vixen.

first off,
he is just pounding her to death.
they must have just met that night.
second,
why is he riding her like he is on a buckin’ bronco?
the way he slappin’ her ass,
i was expecting him to say:

“GIDDY UP!”

i know some wolves don’t give randoms the whole good dick,
but is that okay?
that just seems painful to me.
someone else might be into it tho.

there are straight wolves i saw recently on pornhub with a legit stroke.
( x see an example here ) and ( x see another example here ).
that’s the type of dick is perfect for me.
even when he ( x goes hard ) ( x and here ),
it doesn’t seem like too much.
( x this one in the forest tho ).
for gay sex,
( x this kinda stroke ) and ( x this ) always turns me tf on.
i’d like to actually be able to sit for the rest of the week.

lowkey: you can tell if a male is into you by the way he smashes you.
its not hard to tell “trying to bust a nut” vs “i’m higheky attracted to you”,
even if takes you to pound town.

Author: jamari fox

the fox invited to the blogging table.

19 thoughts on “flashman wade takes a vixen to pound town

  1. I’ve been with men like this. You end up begin bruised and broken (In my Iyanla voice) He’s doing it like he’s got something to prove or he’s trying to just “busta nut” I’m going with my second option.

  2. Ok, one more onlyfans bites the dust.

    He’s gonna have to do what many straight and other “straight” porn guys have done: an emergency scene on blackboyaddictionz.com

  3. Everybody in these comments is lying. If he was dark-skinned, this would have 50 comments drooling. The same went for Lamont Johnson. You all hype up lightskins but then critique their sex game to death. I must be the only homo that doesn’t watch straight porn,

    1. Well… Maybe the lightskinned types should try not to use their European sex vibes for black audiences.

      Or, in this case, he needs to come clean and give up some ass. No one is fooled.

  4. Jamari………That “GIDDY UP” meme just took me on out…..I just don’t have anything to say right now….at all…πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£

  5. Lamont and Flashman can’t fuck, period. What the hell does color have to do with it. Its some dark skinned men who can’t fuck either. You tried that one. Face the facts, Flash trying to prove he likes fish knowing he wants sausage. He has been with too many gay porn stars doing shit that straight men don’t do. Then he plays with his booty hole to get off. Whatever floats yo boat, is yo business. When you link with Rhyheim and get naked with a hard on, you gay. Lamont, Flash, and Fredo, granted they don’t have a big dick, they way beyond suspect. Coming from the shit they do. Lamont had his experience with Malik. All three of them did

  6. Better question, Who TF! Is still paying for flash? Nigga been around since since the dawn of time and I’m personally tired of seeing him! like Bette Midler told Kim K β€œIf you wanna show something we havent seen on you, you’re gonna have to swallow that camera”

  7. wow…was that a lawrence of arabia audition…he acted like he was riding a camel….the links you gave for both gay and straight sex were better than this.. i hope no one pays for this…it was a comedy routine

"off topic", trolling, and other nonsense gets sent to my spam folder. other than that, play nice and let's discuss!