CJ Wright Needs A Better Stroke, like, YESTERDAY!!!!

For such a sexy Wolf…
With A Body that needs to be FUCKED…

His stroke and position choices are BORRRR—-RINNNGGGG….!!!!

SEE A POTENTIAL STROKER THAT TURNED INTO A SNOOZER

The way his body looked in the begining had me damn near open…
and then I fell a asleep.
I was expecting him to tear a new one into that White She Devil.


YEAH, FAT CHANCE! 

Has anyone ever seen a scene with CJ that was actually good?
Please post the link if so. 

I DIDN’T CUM…. DID YOU?

Author: jamari fox

the fox invited to the blogging table.

19 thoughts on “CJ Wright Needs A Better Stroke, like, YESTERDAY!!!!

  1. Damn he has a bad body. Honestly, I don’t think that scene was bad, it was kinda hot. I’ve seen some bad strokes tho, that’s embarassing as hell, especially when you’re in the porn industry.

  2. I don’t think his stroke is bad, per se. He’s just not interesting.There’s nothing about him that really makes me wanna watch. Body is great, face is sufficient, but he’s boring.

  3. He might not have any rythem idk. All I know is he is sexy and he coo with his gay fans. What is it with the str8 porn stars and this poor stroke game?

  4. He suffers from pretty boy syndrome. In porn, a handsome face and nice body isn’t enough; in most cases it’s a bonus. Most of the dudes aren’t that good-looking but they’ve mastered all of the elements of good sex (stroke, talk, energy).

  5. I don’t know this ‘star’ but if he is in str8 porn, then he is basically just ‘rent a dick’. Its all about the women!

  6. I’ve never seen him in a scene where I thought he was banging it out; though his body is tight. He should try the gay side – may make more money lol

  7. CJ Wright broke his dick last year in a fuckin incident and hasnt been the same yet. I personally.was never impressed with him. most overrated kat in the industry.

      1. Yea we can break our penis, I can’t believe you didn’t know that. Nigga you better learn.LOL. It’s called a penile fracture. Read below.

        There is no “penis bone,” but you can break your penis all the same. It’s called penile fracture, and it’s not a subtle injury. When it happens, there’s “an audible pop or snap,” The penis turns black and blue. And there’s terrible pain.

        Penile fracture is rare, and it typically happens to younger men because their erections tend to be quite rigid.

        Here’s how to avoid penile fracture: don’t use your penis too roughly. A common way that penile fracture happens is when a man is thrusting too hard and fast during sex, and slams into his partner’s pubic bone. Also, a woman who moves wildly while on top of a man during sex can break a man’s penis.

        So Young Black Wolf, be careful as you bang out all those foxes.

  8. The Man :
    Yea we can break our penis, I can’t believe you didn’t know that. Nigga you better learn.LOL. It’s called a penile fracture. Read below.
    There is no “penis bone,” but you can break your penis all the same. It’s called penile fracture, and it’s not a subtle injury. When it happens, there’s “an audible pop or snap,” The penis turns black and blue. And there’s terrible pain.
    Penile fracture is rare, and it typically happens to younger men because their erections tend to be quite rigid.
    Here’s how to avoid penile fracture: don’t use your penis too roughly. A common way that penile fracture happens is when a man is thrusting too hard and fast during sex, and slams into his partner’s pubic bone. Also, a woman who moves wildly while on top of a man during sex can break a man’s penis.
    So Young Black Wolf, be careful as you bang out all those foxes.

    Oh—my—god.

  9. I don’t think i’ve ever seen him in any video before but if I have he was quickly forgotten he has a great body though that’s about all dick aint bad either face aiight he seems a little boring tho..no charisma..sad..

  10. To be perfectly honest, I watch CJ ‘s sex scenes just to see his asscheeks, and his butthole look like it gets fucked, and that’s a major turn on to me..

"off topic" and other nonsense gets sent to my spam folder. other than that, play nice and let's discuss!