Anthony Davis Gets Spanked And I Think He Liked It

anthony-davis-unibrowanthony davis has been a bad boy.
so much so that back when he played for the kentucky wildcats,
his teammate had to spank that butt.
no dead ass…

lowkey i’m usually like that after a good spanking.
i feels him.
more so begging for more.
oh… right.
aint about me.
oh ok so…

tumblr_mm5g7tBAP11ql5yr7o1_500yeah uh…
maybe they were hazing him?
he missed the game winning shot?
he didn’t eat his veggies?
either way: “wow”.
judging from the look of pure enjoyment on his face,
i doubt this will be another “jonathan martin” case in the making.
looks like typical locker room antics.
nothing to see here.

lowkey: i wonder if his arch nemesis kevin ware

… saw the footage yet?
thanks to the f-bi who sent me this late night “wow”.

Author: jamari fox

the fox invited to the blogging table.

16 thoughts on “Anthony Davis Gets Spanked And I Think He Liked It

  1. -_- wow SN: can he trim his damn eyebrows they look like they got married lol smh it’s like men in sports do the gayest things, yet most of them are homophobic *kanye shoulder shrug* ironic!!!!

  2. That wasn’t the best video, the full video shows his (small) dick on the hard as his teammates scream “look at that dick”, “he got a red ass dick”.

    1. LMAO…As a man who likes men I would have loved to get a free spank of a straight dude lol. I’m a fan of Anthony’s,and all, but why won’t he do something about that bottom row. Damn!

  3. whoever was spankin’ him got a chuck of that butt cheek in his hands lol
    am i the only one who likes the sound of butt cheek slappin?

    oh,
    he carrying a vienna tho.

    1. Yeah, I noticed that butt cheek grab, too. Loved the way that hand copped a nice feel as it slid in between those cheeks.

  4. Kevin Ware claims he didn’t write those tweets and that he has no beef with AD. apparently AD’s ex-gf is Ware’s current gf

If you wouldn't say it on live TV with all your family and friends watching, without getting canceled or locked up, don't say it on here. Stay on topic, no SPAM, and keep it respectful. Thanks!