That Wolf Re-upholstered My Cocky Pussy

i have a fantasy.
i’m sure some of you share the same also.
i think i shared it on here before.
well, ima show you what i secretly fantasize.
check this video out.

definitely not work safe or for straight eyes…

CLICK HERE TO SEE SOMEONE GETTING BEAT DOWN

i like to see arquez take pipe.
i use to like him giving it,
but he ruined that fantasy with “you know who” in that youtube video.

so, i found it incredibly sexy to see him getting his brains fucked out.
i liked seeing him taking a pipe.
screaming in pain.
beggin’ for mercy.
the way how his face looked as a pipe stretched his insides.
i hate when he plays a d boy now.
this is his calling.
he looks more comfortable.
he needs to do that more.

but, am the only one who likes to see a visibly cocky person get beat down with a hard pipe?
i even like when a wolf has to fuck the shit stupid out a vixen.
you know these vixens try to play the wolf…

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=QctMlhxlsxs]

until:

CLICK HERE TO SEE THE REST

i like it even better when the wolf goes ape shit in a jackal or hyena’s cheeks.
making him scream and beg.
taming him so that from now on,
he knows who is really in control of the cock.

ANOTHER EXAMPLE OF COCKY ANNIHILATION

that type of cocky controlling dick.
got you seeing stars/double after he is done.

DO YOU WOLVES LOVE DOING THAT?

it sort of turns me on…
that is unless it’s a cocky wolf…
…. then it’s “hold on tite” to our poor cheeks.
(foxes: knock your wolf’s cocky down a few pegs.
cocky “whose is it?” power sex is usually a good one.)

so wolves,
if you ever chance to get a jackal or hyena who is cocky,
do me a favor…

FUCK HIM COMPLETELY STUPID.

shit i wonder how much of these rappers and r&b singers get their cockiness knocked down a notch by these record execs?
and would i find joy watching?
hmm.

Author: jamari fox

the fox invited to the blogging table.

17 thoughts on “That Wolf Re-upholstered My Cocky Pussy”

  1. I’m don’t think Arquez is cocky though, I dunno I really never got that vibe from him. Even before youtube-gate I could see through his shit. But yeah Jamari this is totally my shit. Totally. I love seeing not only cocky as hell dudes piped down good but also those dudes you’d never expect to take the dick getting tore down good too. Maybe the last part is the hybrid in me tho lol. One of the real cocky one’s who’s ass deserved a beatdown was Tiger tho. He got out the industry untouched. Damn shame.

      1. Same, and on both ends. For me even if a dude is taking the dick seeing him fighting back or basically not being totally submissive is sexy af to me. That you’re not gonna breakdown my swag even tho I’m taking this dick shit. I guess that’s why I like to see wolf types or even really masculine foxes/hybrids take dick. I recent saw a vid on vidster that made me bolt to my red X Jamari. You would’ve thought the shit was straight porn with the way the bottom dude was moaning. Str8 turn off.

      2. Yeah. I don’t think I can post the link. But its Rock who’s fucking him. The shit was embarrassing to mankind lol

      3. That dude was moaning like a bitch, and that’s a no go for me. If I want a woman I’ll get one. I’m into men because of the masculine qualities and all of that testosterone.

        Yea I love watching men take dick that look like they wouldn’t , especially really buff ones.

    1. I would’ve LOVED to see Tiger get beat down on film; I’m pretty sure he does IRL, just not on camera. I met him before he blew up – he seemed chill then, though kinda spaced out…maybe he was high lol

      Though the ones who just kinda lay there turn me off. I think it was Tiger fvcking another Latino top for the first time & dude gave no expression — nothing. I was like *womp womp*

  2. YESSSS Now we are talking! I love videos where the ‘wolves’ are getting dicked down. Castro is a prime example of this. He was THAT top til Tiger fucked him stupid and then that other dude (forgot his name but I think he is Tiger’s ‘brother’) fucked him dumb. I secretly want to see a kat like Malo get fucked like that. Hell I am still waiting on Dream to get fucked or maybe Daddy (Breed It Raw). That would fuck some people’s minds! I know it’s wishful thinking but I love that shit. Get a big ol wolf and fuck him DOWN!

    I like aggressive sex…that angry sex….I won’t yell at you or hit you…I’ll wait til I fuck you and take it out on you then!

    1. ^oh yes yes yes!

      Lowkey: these porn stars took it too easy on Malo’s ass.
      He needed a good hard smash down.
      Dream: lord don’t kill my fantasy.
      Daddy: eh.

      Castro was sniffling and moaning when he was getting his cheeks roasted.
      Those logs be had in him had him seeing heaven.
      His facial expressions had me dying.

      1. Castro – that’s his name. That scene w/Tiger didn’t do anything for me. Maybe Castro was tryna too hard to not show emotion…

        But Dream would be a GREAT bottom – he loves getting that azz ate, so the right one could flip him — maybe Venom or Markell…heck I want all of their azzes myself.

        I think most of these tops on film are verse in real-life…

  3. OMG I LOVE THE ROUGH SEX, I LOVE IT WHEN THEY WHISPER IN MY EAR , IT TURNS ME ON!!!! I LOVE DIRTY SEX IM SO FREAKY , AND THEY LOVE IT WHEN I TELL THEM “I WANNA FEEL THAT DICK IN MY ASS”

If you wouldn't say it on live TV with all your family and friends watching, without getting canceled or locked up, don't say it on here. Stay on topic, no SPAM, and keep it respectful. Thanks!

%d bloggers like this: