Posted in ITS A BIRD! ITS A PLANE!... NO ITS JUST RATCHET JACKALS, HYENAS, AND PINEAPPLES THANK GOD FOR A BELT AND THE BIBLE THINGS THAT MAKE YOU GO "EW"

i just wanted to do hoodrat shit with my friends (102)

it isn’t a surprise that some parents start toxic masculinity early.
as you know,
boosie claims he had some hoe suck his 12-year-old son’s peen for his birthday.
here i am,
at 12,
still collecting happy meal toys and excited about new video game releases.
i was a gigantic nerd and i’m happy i didn’t “grow up” quickly.
hell,
i’m still a big ass kid and it has allowed me to have a youthful spirit.
it’s really disgusting how these generational curses start.
i saw this one on my twitter timeline and foxhole…

Continue reading “i just wanted to do hoodrat shit with my friends (102)”

Posted in JACKALS, HYENAS, AND PINEAPPLES WOW X MARKS THE FOX YAWN!

you thought lil tay and jd blackstone were done fighting? nope, that’s not over.

lil tay,
fame,
and rico pruitt.
three onlyfans stars who are beefin with jd blackstone,
another onlyfans star.
how old are these folks?
serious question.
if these three stop being friends,

this is gonna be a showdown of epic proportion.
so more fighting everyone!
this time,
it’s outside someone’s apartment.
this was jd and lil tay on ig live:

this is what jd said as he pulled up...

and this was the outcome

Continue reading “you thought lil tay and jd blackstone were done fighting? nope, that’s not over.”

Posted in BLACK LIVES MATTER IT REEKS OF "ATTENTIONISTO" ITS A BIRD! ITS A PLANE!... NO ITS JUST RATCHET WOW X MARKS THE FOX YOU GET A GOLD STAR TODAY!

andrew caldwell had to delivert an ass whuppin’

everyone meet the new “cleo” in “set it off“.
i would font this is a good copy with the cornrows.
well that’s andrew caldwell aka mr “i’m delivert“.
who knew he had paws tho?


its always the un-suspecting ones,
although andrew gives me a strong “ticky boom“.
andrew was in a bit of an altercation in the forests yesterday.
two white jackals called him the “n” word and he had to bring them to glory…
Continue reading “andrew caldwell had to delivert an ass whuppin’”

Posted in HE MAKES MY TAIL SIT UP I'M LOOKING AT YOU LIKE YOU'RE A DOOFUS JACKALS, HYENAS, AND PINEAPPLES LIVIN' THIS LIFE WE LIVE STREET WALKER TALK ABOUT THAT "D" WOW X MARKS THE FOX

that random “bodybyparker” page is trying to f*ck you (and not in the way you’d like)

bodybyparker aka bustabus2620.
i am a fan of his bawdy and sex work.
what?
i’m being honest.
like many other straight males in my life,
i can understand boundaries and social ques.
bodybyparker is having issues with folks stealing his images,
pretending to be him,
and scamming gays out of their money.
so when “he” hit me up on twitter with this offer:

…i knew something was off.
first off,
i question free lunch that is being served to me.
second,
i can literally hit up bodybyparker on his ig and ask him anything.

Why TF would he send me this message on Twitter?

so i did what i usually do.
i hit him up and asked him what was this.
we ended up getting into a long conversation about all the catfishing he faces.
he made this video exclusively for the foxhole…
Continue reading “that random “bodybyparker” page is trying to f*ck you (and not in the way you’d like)”

Posted in A LIL TASTE OF JAMARI LIVIN' THIS LIFE WE LIVE

why are the emotionally unavailable males the sexiest?

i am attracted to emotionally unavailable “straight” jackals.
i have the guts to admit my faults tho.
i seem to have a thing for males who love mixed signals.
one minute,
they are showing signs of interest to get you wrapped up.
the next,
it’s like they barely even know you.
once they need something to feed on,
they are right back to me.
after my string of disasters in my “lust” life,
i came to that conclusion by breaking down my biggest mistakes

Continue reading “why are the emotionally unavailable males the sexiest?”

Posted in JACKALS, HYENAS, AND PINEAPPLES LIVIN' THIS LIFE WE LIVE

a sorta wise person said “you never win when you play dirty”

there are those above us that shine ever so brightly.
they have worked hard and earned there place with the stars.
there is always that one jackal(s) who thinks throwing shots,
or trying to bring them down,
is what will elevate them to that same level.
well i’m here to font

Continue reading “a sorta wise person said “you never win when you play dirty””