I Can’t Believe It’s Deon Long (Original and Alleged Bunz Spread )

*the following is parental advisory.
viewer discretion is strongly advised.

okay…
so the baiter,
“beenbaitingsincethe90s”,
kicked up the alleged deon long dust a little further.
this is what they posted on their tumblr


and then this

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

if that is deon…

Is there something you need to tell us?

has a straight wolf ever spread his cheeks like moses did the red sea?
when sending nudes,
that is?
those shots made me lowkey horny.
ima need some answers about deon.
halp!

lowkey: maybe he was showing that he liked his groceries munched?

pictures/gifs cc: beenbaitingsincethe90s

Advertisements

Author: jamari fox

the fox invited to the blogging table.

18 thoughts on “I Can’t Believe It’s Deon Long (Original and Alleged Bunz Spread )

  1. Oh lawd… We got a spreader on aisle five. Full fledged Stargate Atlantis Bussy.

    One commentor on here said straight men will do anything to see puss.

    I am now convinced that straight men will do anything to get a chance to peep into the vagina monologues.

    So a question about this baiting. Are there any women out there? Would you ask a man to spread his a**hole like the continents because it turns you on?

    I mean I saw an earlier post about it and ya know it’s kinda a trend now…i think..🤔but this is a “hole” new level of groceries herr, like not even Walmart groceries…this straight up Sam’s Club now..and you know you can shop in bulk there. I’m talking Big Boxes!

    He has a nice butt tho. 😂

    1. I am not turned on by seeing a guy spread his cheeks or jerk off videos.I don’t personally know any women who has ever mentioned being turned on by those things.But I guess there may be some women who are.Different strokes (no pun intended) for different folks.

      I do believe some guys will do practically anything, “risk it all” for sex.Some of them seem to be controlled by their “little head”.😂

  2. Jammy, Keep in mind that Walmart and Sam’s Club is the same company! 😂😂😂😂
    “rosetheclever” is her name on Tumblr and I think it’s a real girl that baits these men.

    Deon got that pink yum yum bussy. I wanna munch on it one time. When a wolf is down to get munched on😋

    1. So there are actual women baiters. This is interesting. Not that it’s prob a female but that she is exploring them and selling it. People have to be buying right? She wouldn’t still be doing if they weren’t. 🤑😨

    2. Rose is actually a guy who claims to be straight but like anal play. He lives in VA, I believe. And he does use something called a “bait girl” which is how he lures these straight men in. They browse porn sites, craig’s list, apps, you name it, pull nudes or snapchats without a girl’s face, and use the ‘jail broken’ app to send pics that will state it’s a ‘live’ video or pic and these guys are busing it up, blowing dudes, and the whole 9 years for some ‘internet pussy’ as the baiters call it.

  3. Jamari, didn’t you do a post about this dude robbing someone in a craig’s list transaction gone bad? So is he still a fugitive from justice or nah? Lol we need an update.

  4. Oh my, this was unexpected, but a nice view tho. It is him too, the tat shown in the last picture is a match. These dudes are freaky lol

"off topic" and other nonsense gets sent to my spam folder. other than that, play nice and let's discuss!