mercury is fuckin’ me hard and i don’t like it.

i’m exhausted for whatever reason.
well,
i know the reason.
these last two weeks at work have been high priority drama.
it’s been extra busy for absolutely no reason.
for such a small office setting…

they get the most phone calls.
like,
not even different people.
the same folks would call like 5 times in a row.

every.
single.
fuckin.
call.
comes to me.

you’d think my co workers would have their repeat callers go to their private lines.
that would too perfect.
not only that,
the folks working there are draining af yo.
i do most of my ranting on my twitter,
which feels like therapy.
by last tuesday,
i couldn’t wait for the weekend to come.
yesterday,
i slept the majority of the day.
my phone went on dnd and into my laundry basket.
i started responding to texts and a few foxholer’s dms a few hours ago.

i wanted to font a few things this weekend,
but i had no energy.
i still have no energy.
it was all planned out (in my head) for me to do some fonting.
my bawdy wouldn’t allow it.

i’m tired ya’ll

^this is me.
right here.

they are still deciding if they want to keep me,
but when this exec threw me under the bus last thursday,
all fucks about the job went out the window.

going forward,
this job is only getting 45% of me

it definitely ain’t the place i see myself past summer.
my mind OD focused on a better life tho.
i finally paid off one of my credit cards.
yay!
i been looking at my dream homes on youtube.
this one:


i hope ya’ll are doing good?
did anything exciting this weekend?
or like me,
did you say fuck the forests and stay under the covers?

i hope whatever you did was safe and enjoyable.

let’s connect tomorrow.

16 thoughts on “mercury is fuckin’ me hard and i don’t like it.

      1. Man I am so used to working it is not even funny! I love to travel so I use this to buy stuff and travel abroad! Thanks Jamari I hope you ok and sorry about the previous convo we had

  1. mercury is actually retrograde in my own natal chart so it doesn’t effect me as much like the rest. good things usually happen. sucks for y’all 😂

  2. Well I’m sorry you’re so tired man gotta get some rest! My weekend was pretty eventful! Found out my nigga cheated on me with my best friend. It’s pretty interesting having to decide which person fucked up more and which person will you wake up with every day and being ok that they are in your life. They had never met but I described him enough for bestie to know. He also did not know cuz he was drunk and horny and they randomly met up somewhere.

    So it’s like yeah I’m definitely dumping your dumb ass for cheating on me but what do I do with my best friend who supposedly didn’t know?

    I can’t look at that nigga the same knowing he slept with my dude.

    Bruh…yeah so that was mine lol

    1. ^OH HAYLE NAW.

      they BOTH gotta go.
      that’s the “csi” mind in me lol
      the calm side said if he didn’t know that was your dude,
      then i’d put him on a probationary period.

      1. i hate to say it but he knew he was somebody’s dude and he did it anyway. When people show you who they are, believe em

  3. I’ve been getting pleasured in the bedroom by someone I don’t see myself marrying, while accepting someone I could have seen myself with, likes dangling a carrot in front of me. What he doesn’t realize is I see salad as grass and carrots as vitamins. I love me some junk food.

  4. Hey Jamari. I hear you. I went home to see family and was over it after a day. My mom was blowing me with the “get married and have another baby” talk. I ended up getting a hotel room to get away from her bullshit. I planned on going to a sex party but ended up sleeping 85% of the time. I was not feeling the cold either. Was ready to come back south. But! I also paid off one credit card. One more to go!

    1. ^aaaah i’d hate the “have another baby and get married” talk.
      like,
      please lemme alone lol

      sleep is amazing when you can get it.
      nothing better than waking up,
      going to pee,
      and going back to bed.

      congrats on paying off your credit card!!
      listen,
      i’m trying to get all my credit cards paid off by summer.
      i want to be debt free in these 🌳

  5. Everything has been good on my end. My diet has swiftly changed to align myself to reap gifts from the Universe far better (process starts from inside the out obviously). I’m off on weekends so I went to this rich lady’s party. There is something I learned. There is a woman who is very basic. Her name is not known and she would most likely shop at Walmart than anywhere else. Shes not pretty or a bad bitch by any means. However, she rights music for some folks and gets checks anywhere from between 40,000 to 20 million. She makes more in one pay check than most do in an entire year.

    What does she do with her money? Such a rich woman & she has nothing to show for it??!!

    She gives it to charity in small increments. She’s a smart woman. She knows that the universe works in tangem, a wheel of fate. So is the one that gives wholeheartedly, it is returned to them in excess…so is the that thinks of progress, their dreams become after thoughts.

  6. I’m usually Teflon during MiR, but this one hit me like a ton of bricks. Citibank fucked me over, my printer (of 8 years) died on me, I even ended up getting sick a few weeks back. Throughout it all I’ve stayed positive and I’m optimistic that good fortune and abundance soon come. Hang in there yall, it’ll be over in a week.

If you wouldn't say it on live TV with all your family and friends watching, without getting canceled or locked up, don't say it on here. Stay on topic, no SPAM, and keep it respectful. Thanks!