I HATE THIS CLUSTER F*CK OF EVIL!!!

V0915_OITNB-S2_BusShelter_67x45_5_Cemusa_NY_VeeI HATE THIS WOMAN.
I HATE HER!
I HATE HER!
I HATE HER!
i hated how she talked.
that slick way of trying to be passive aggressive.
like chick you gon’ be trying to cut my throat or nah!
UGH.the bad part is there are people out there like her.
bullies + manipulators.
plus she was a part time pedophile,
but thats whole another story.
so she is a sociopath?
i don’t know what her “type” is.
i had to wonder while watching tho…
(spoiler city underneath the break)…

WHY WOULD RED EVEN TRUST HER????
like,
she had you jumped the first time chick.
shaking hands after you tried to choke her out with plastic wrap,
729a plan that clearly was a fail from jump,
was definitely the WRONG decision.
you can’t trust no bitch like that.
another thing:

IS THAT SPANISH CHICK LOCO???

her whole idea of the benentt going to jail was wild to me.
she started to head towards “dumb bitch” territory quickly.
i had a feeling figueroa’s man was gonna be gay.
they hinted at it earlier within the season.
sad she had to resign after choosing to give dude head.
i will say i did love:
ojblackthey all stood out to me.
the thing i like about this show is that even tho the main character is annoying,
the supporting characters really shine.
you feel for them.
their back stories are often times really sad as well.
powerful show.
i love good writing and acting.
this show delivers.
is it wrong to say i am definitely running a fine line on stan status?
oh well.
#judgemelots
i’m ready for season 3 like,
2 hours ago.

picture courtesy of: netflix

Author: jamari fox

the fox invited to the blogging table.

7 thoughts on “I HATE THIS CLUSTER F*CK OF EVIL!!!

  1. Even though the character was evil I loved VEE. She was a mastermind and wonderful to watch. I think her role was a black actress dream. Complex. Malicious. Real

    1. ^the actress who played her was MAGNIFICENT!
      if i hate your character,
      you are a damn good actor(tress).
      she was pure evil and played a good game of chess.
      she had red damn near petrified in the cafeteria.
      when gloria said:

      “you actin real paranoid red.
      she already won.”

      that shit was like an “aha” moment.

  2. Lorraine Toussaint is a wonderful actress. And as Jamari said, if you hate a person’s character, they have portrayed it well.

  3. Am I the only only one that is EXTREMELY attracted to Poussey?!? lol
    I haven’t watched the second season yet, but I just finished the 1st season last night. #epic

    1. OMG I though I was the only ONE…… oh shit….lol…that girl is all kinds of adorable to me. I swear I would give her a chance.

"off topic", trolling, and other nonsense gets sent to my spam folder. other than that, play nice and let's discuss!