Flashman Wade Wants To Give Us His Dinosaur Sex

Screen Shot 2014-12-27 at 11.35.04 AMwell it seems that all the attentionistos are doing photoshoots.
while the rest are doing calendars,
dallas “flashman” wade got his own book spread.
you heard right.
he has a book out which was shot by deon jackson.
my fav f-bi sent me the shots to show….
btw this is def 18^,
nsfw,
and kinda “not for straight eyes”

6346436-a06202ef8262b17bc31e25f1239b6a9d-fp-1419378149

well oh my…
“hi flash”.tumblr_static_tumblr_static_a_winkhe went all out for this one.
this is actually a really good shoot.
very artistic.
is it me or does he look like he can lay some pipe?
his hyper ass looks like he can tear down some walls.

he looks like he is down for any freak shit too.
just a hunch.
anyway good work flash!

to buy desnudo featuring dallas wade: here

follow flashman wade: instagram | vine

picture credit: rickdanyc

deon jackson photography website: here

Author: jamari fox

the fox invited to the blogging table.

18 thoughts on “Flashman Wade Wants To Give Us His Dinosaur Sex

  1. Not really feeling the dick. But that hairy ass is everything and I don’t usually go for hairy asses, but this one right here is just right

    1. But I still wouldn’t eat his ass tho because he’s str8 and I don’t trust hair on the ass because they would have little caca balls attach to the hair, so no thank you. I’m okay

  2. I think I know what I want for my birthday next week. He looks so fucking good in these shots. And something tells me he’s like a Lenny Kravitz, Angelina Jolie (billy bob days) type of freak.

    1. He is definitely adorable and very personable to his fans, but he is asking way too damned much for those exclusive pics that were left out of the photoshoot, lmao.

"off topic", trolling, and other nonsense gets sent to my spam folder. other than that, play nice and let's discuss!