i just wanted to do hoodrat shit with my friends (92)

imagine being on the beach,
admiring all the meat around you,
indulging a nice tan of sorts,
and then this happens…

“lets go before these pineapples shoot us…”

i will font tho…

That was a lot of nice looking meat in full ratchetry

i saw about 3 that could eat my honey bunz.

lowkey: remember that one sping video from way back?
the wolf was banging some chick in a public elevator?
if you find any ratchet,
send some ( x to my box ).

Author: jamari fox

the fox invited to the blogging table.

15 thoughts on “i just wanted to do hoodrat shit with my friends (92)

  1. 😞 poor boy in the red shorts, he wasn’t even a fighter, jus left his shit ALL open to them hits, they didn’t have to keep hitting him when his damn face & arms were down!

  2. Ignorant asses!!! I bet it was over something stupid, they get a kick out of it. I don’t understand, now what if someone pulled out a gun, then what? You ain’t gonna gang me, I don’t give a damn.

    1. You know it was. Put young kids full of testosterone together, around others, with no adult supervision (although some adults act worse)…you’re asking for shyt like this to happen. How can we look for others to respect us as a race, when we do stupid shyt like this and attack one another (to include other minorities)? Act like savages, get treated as such. Smh

      1. Christian you took the words straight from my mind. I’ve seen this all too often and it’s one of the reasons why I avoid large crowds during extended periods of time, especially when alcohol & drugs are involved.

  3. That nigga who was wailing on the boy in the red shirt (who they had to pull off of him) was fine af. Love a rough neck! God is working on me any my trade fetish.

  4. I was laughing at the guy taking the video until I saw the guy’s face. This isn’t funny and I should not have laughed.

    1. Yeah that kid was feeling it when he tried to stand up. Probably got a concussion. Sad part is all of this is on video, and if that was down in Miami…they don’t play with spring breakers. Yo ass will go to jail. Know a few students it happened to.

"off topic" and other nonsense gets sent to my spam folder. other than that, play nice and let's discuss!