foXXX: Wet The Dick (2)

So we really not going to talk about how nice this nigga’s dick is?

Okay den…

CLICK HERE TO SEE THE CONCLUSION

I came… did you?

Author: jamari fox

the fox invited to the blogging table.

24 thoughts on “foXXX: Wet The Dick (2)”

  1. POW! POW! POW! POW! lol!! U can tell hes fine! That body speaks for itself. Again, i cant hate on her… she does her thing and shes pullin’ the cuties.

    (Yes, that penis was some type of awesome!)

    1. super low…
      that wolf looks like someone i know.
      i was actually tryna figure out if it is this straight wolf i know…

      …. because i’ll be hittin him up with the QUICKNESS.

      1. Right! Hit him up nn some random stuff like…. “So, I’ve been looking all over the city for this specific Yankees fitted. Its alike all red, even the emblum… but the brim is black. Would you happen to have one? Or know where i could get it?…..Or happen to have one?

  2. Dude has a good head game but he can’t take dick at all. He has fucked way too many dudes to be that stiff and not throwing it back. His voice annoys me as well. I usually find myself more interested in the tops in his movies.

    1. Not throwin’ it back? You have pretty high expectations for a slut getting banged standing up, leaning against some stuff in a boiler room. She was luck she could still stand! lol

      1. If only you knew some of the slutty dudes I’ve messed with who have done amazing things with nothing but a fence! That’s in the past though. Lmao!

    2. jay.
      i agree with you 100.
      he is like a show that has a celebrity guest star every week.
      i want to see who he is getting some pipe from this week…

      … and see if he has some new moves.
      lol

    3. This dude must have some serious daddy issues to be calling every random dudes he messes with daddy repeatedly. You may get a pass with one dude who is really hittin it right, but every dude?

  3. Y’all talk about his dack; I’m more disappointed that he has nan assatall — longback syndrome…*sigh*

  4. JAY :
    If only you knew some of the slutty dudes I’ve messed with who have done amazing things with nothing but a fence! That’s in the past though. Lmao!

    Do Tell!!!

    Cuz that’s on some super-skank tip trying to get porn star sex while I’m trying to keep my balance! (I’m just sayin lol)

    1. Lmao! This was during my wild phase. Met up with this dude. Went to an HBCU close by my university, way taller than me, looked thugged out as hell. All of a sudden he says “I feel like sucking some dick”. Takes me behind this apartment complex, puts me against the fence gets ass naked and sucks the life out of me. Seeing that ass under the moonlight was just amazing. lol! Next thing I know he slides the rubber on me, grabs the fence like he’s spider man and starts throwing it back like I was going to Irag in the morning. First time with a dude ever.

      Later I found out he sucked up just about every DL dude I know. He was a D.L. pretender (an out gay men that pretends to be D.L. to bag dudes). Everyone plays the fool sometime I guess. That’s how I developed my theory about determining where guys are with their sexuality by how they are in bed. The out dudes are way more free with it where as the DL/ discreet ones need a little coaxing to bring the freak out in most cases. D.L.’s are more mechanical with sex and out dudes are more wild and sensual.

      That ends my dissertation..lol

      1. THAT is what you’re first time was like? He set the standard pretty high! Cuz there is no way you’d catch me doing that. Naked out behind an apartment building? I suppose experienced sluts will give you that… and a few other things lol

      2. so do you think aarylia is out or DL?
        because he is fuckin these Wolves in his boiler room…

        …. AND THEY ARE OKAY WITH THAT?!

        Here I am getting my crib ready for when it is time for me to get my back blown out,
        and i see dudes fuckin in basements and stairwells.

        maybe i am a different kind of Fox…

      3. I stumbled upon this while searching for something on the net. Go figure, right? I was not even following this site when this was posted. But anyway, I think that is why I have high standards as well because my first few experiences were mind-blowing. You can say it is like a fiend trying to relive that first high.

  5. UrSoVain :
    THAT is what you’re first time was like? He set the standard pretty high! Cuz there is no way you’d catch me doing that. Naked out behind an apartment building? I suppose experienced sluts will give you that… and a few other things lol

    Hmmm maybe he did set the bar pretty high. That may explain why I can count on one hand how many times I’ve had sex in a bed. I don’t think anyone topped that until that security guard shut it down in someone else’s office at 3 a.m..Lmao…don’t judge me, I’m just a young guy who has experimented a little.

      1. I think all my sexual experiences have made me realize I don’t want to be in a serious relationship with anyone who puts limits on sex. The bedroom should be the one place where both parties can be themselves, leave it all in the open, and do what feels natural. So even if I meet the perfect person, if he/she says they won’t do this or that sexually its a no go. If I’m into you, the lengths I will go to to please that person sexually or otherwise is endless. I mean regular sex though, not S&M or leather. Lmao!

  6. …and Jamari is a freak,
    trust and believe that.
    but I couldn’t get wild with some Wolf I didnt know like that.

    those kind of sexual games happen when you are a constant fucker.
    i don’t like to throw my best fuck me wild cards down early
    LOL

  7. JAY :

    I think all my sexual experiences have made me realize I don’t want to be in a serious relationship with anyone who puts limits on sex. The bedroom should be the one place where both parties can be themselves, leave it all in the open, and do what feels natural. So even if I meet the perfect person, if he/she says they won’t do this or that sexually its a no go. If I’m into you, the lengths I will go to to please that person sexually or otherwise is endless. I mean regular sex though, not S&M or leather. Lmao!

    ^THIS

  8. #whoisjamarifox :
    so do you think aarylia is out or DL?
    because he is fuckin these Wolves in his boiler room…
    …. AND THEY ARE OKAY WITH THAT?!
    Here I am getting my crib ready for when it is time for me to get my back blown out,
    and i see dudes fuckin in basements and stairwells.
    maybe i am a different kind of Fox…

    Aarylia is definitely OUT. I can’t imagine how he could feel anyone into even believing he’s just bisexual, much less straight. He just enjoys sucking dick more than getting fucked. That’s his fetish. He’s bagging these trade looking dudes because they know he has a good game and they know he isn’t going to tell anyone who they are because his guest stars would stop coming. lol

    You have to watch how much they enjoy giving head or getting fucked, especially if you’re not someone they know. With D.L. dudes its more of a trade, you do me, I do you. With an out it’s like “I’m loving this shit man, can I do it on the regular, no reciprocation?”

    This is all null and void if you are actually just comfortable with the person you’re sexing. We’re talking one night stands.

  9. JAY :

    You have to watch how much they enjoy giving head or getting fucked, especially if you’re not someone they know. With D.L. dudes its more of a trade, you do me, I do you. With an out it’s like “I’m loving this shit man, can I do it on the regular, no reciprocation?”

    These are facts.

If you wouldn't say it on live TV with all your family and friends watching, without getting canceled or locked up, don't say it on here. Stay on topic, no SPAM, and keep it respectful. Thanks!

%d bloggers like this: