Posted in JACKALS, HYENAS, AND PINEAPPLES NAH THEY HAVE NO CHILL BUTTON SUNKEN PLACE SITUATIONS? SUS WOW X MARKS THE FOX

so dan purdy was an actual black and gay, maga, and non-cartoon male?

things have gotten weird in this story,
but this is 2020.

EVERYTHING IS FUCKIN’ WEIRD THIS YEAR!

so remember that entry about dan purdy?
he allegedly is/was created by repub politician,
dan browning,
to support trump and troll the black community as a “black and gay” male.

( x see it here )
dan browning said he was sent this tweet from dan purdy:

…in which it looked like he forgot to log in to his burner account.
well,
it seems like this a real legit person,
like frfr.
a foxholer sent me this to update the story…

Continue reading “so dan purdy was an actual black and gay, maga, and non-cartoon male?”

Posted in WOW X MARKS THE FOX

the aliens have arrived? (last one to mars is a rotten egg)

i’m kinda ready for the alien invasion.
i mean,
i’d prefer that than:

imagine being on some hippolyta from “lovecraft country” shit?
they come and tell us some of us can move to mars.

BYE!” – says me.

earth is becoming way too ghetto and below the poverty line for me.


it seems like the aliens have already touched down upon us.
the alleged video of this news journalist tho…

Continue reading “the aliens have arrived? (last one to mars is a rotten egg)”

Posted in HE HAS AN EXPENSIVE PENIS HE MAKES MY TAIL SIT UP STREET WALKER TALK ABOUT THAT "D" THEY ONLY LIKE THEIR WATER AT ROOM TEMPERATURE X MARKS THE FOX

chris brown only wants his fans on his new venture

i loved that kirby pendant he use to rock.
remember the days we use to font about breezy wolf,
aka chris brown,
like a lot?
he was a staple on the foxhole at one point.
these days,
he is a father of two who has been staying out of trouble.
wellllllllllll,
he made news today with a new venture he is doing…

Continue reading “chris brown only wants his fans on his new venture”