Screen Shot 2013-10-29 at 1.54.29 AMdwyane wade woke up one day and said:
“self.
i have everything i want in the world.
beautiful actress girlfriend.
cute kids.
successful career in basketball.
making the right choices with my fashion now.
how about i do something no one has ever done.
im gonna drop a sneaker line”.
well the following kicks below are from his alleged line.
what are we thinking?…
Screen Shot 2013-10-29 at 1.53.38 AM

Screen Shot 2013-10-29 at 1.53.57 AMare those paint stains on the them as well?
oh boy.
i know what i’m thinking:

Thats-Enoughjust because you are a hot basketball player,
doesn’t mean you are a hot sneaker designer wade.
there is a clown missing his shoes at barnum and bailey.
please return them.

lowkey: i’m trying to figure out what i would rock with those shoes.
my mind keeps shutting off on me.
listen i like loud sneakers,
but wade’s are damn near bose surround sound.
foxhole:
if you ever plan on wearing loud or surround sound sneakers,

soild color outfit and light accessories.
remember: your sneakers should only be speaking for you.

picture source: instagram
x visit my foxswagg

9 Thoughts on “Would You Walk A Mile In Dwyane Wade Sneakers?

  1. RESULT – the perfect accessory to finish off my Halloween costume this year!!!!!!!

  2. I know what I’m thinking…damn D-Wade! Didn’t know you were hiding all dem cakes in your shorts. Tighter shorts this year please!

    • The Man on 29 October, 2013 at 10:30 am said:

      Hell Yea. D Wade been thick tho. Fuck the sneakers. If he start selling that ass he’ll make millions. *waves money in hand* “Over here Dwayne.”

  3. Zen Buddha on 29 October, 2013 at 10:16 am said:

    Doesn’t matter how ugly the shoes are, American idiots will by them if a celebrity’s name is attached to them.The same with those shitty perfumes.

  4. I WOULD NOT be rocking these!

  5. They look KINDA good but a bit excessive in the styling just to try and make them pop on the stands. I wouldn’t mind a red/white/black

  6. mikey kun on 29 October, 2013 at 5:49 pm said:

    Ummmmmmmmmmmm no thanks

  7. I am not interested in the shoes, but D. Wade I can most certainly lick and eat those cakes. I haven’t been watching MIA because of his teammate Lebron James. Now that I have been paying him some attention I guess it’s ok now.

  8. Mmmmm!!!! Tasty!!!!! Gabrielle is a very lucky lady!

Play nice, stay on topic, and for the love of god: NO SPAM!

Post Navigation