1108667_apple_heart_3you ever see something so juicy
you just wanted to take a bite out of it?
well this reminds me of those moments…

tumblr_ms0cf1cAy71qbmwkbo1_500that looks really fuckin’ tasty.
i’d spread it apart just to see how juicy it gets.

414476_60x60who says a fox can’t enjoy some wolf meat?

lowkey: one mo gin of warren:

tumblr_ms1ofgWgpx1qazf6co1_500

6 Thoughts on “WOLF MEAT: (336)

  1. The Man on 24 August, 2013 at 2:33 pm said:

    Oh shit.

  2. Old Head on 24 August, 2013 at 2:39 pm said:

    I knew Man was gonna beat me to it, damn. I ain’t mad at cha.

  3. Damn damn damn.smh

  4. Shut the DOOR!!!

  5. miordu on 25 August, 2013 at 1:31 pm said:

    warren is so late. Ask him how Mexican Joe cum tastes! lol

Play nice, stay on topic, and for the love of god: NO SPAM!

Post Navigation