King James Goes Down and Takes A Ride

imagine sitting on the new yawk train,
minding your business,
and a bunch of tall black baller wolves stroll on?
no…
this isn’t your fantasies of a gang bang.
it’s what happened today with the cleveland cavs.
king james and his teammates decided to take the mta.
well…

i’m sorry,
but i would have lost my entire shit.
well,
this is if he they didn’t hold up the train schedule with this.
king james and his massive bawdy on that train tho…
talk about…

you know he stays in my lusty place.
oh that snow gentleman that lebron put the camera on?

he had something to font about it on his twitter:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

i’m sure he still hopped on grindr down there to see if his dreams would cum true.

7 Comments

  1. Jammy said:

    I am WEAK by that white man’s comment. He lusting after the BBC…*throws holy water in face* Get there behind me Satan!

    But seriously, he’s such a cute white guy.

    November 13, 2017
    Reply
  2. Sixtree said:

    All of that testosterone/melanin packed on the subway, kid in a candy store!!!

    November 14, 2017
    Reply
  3. 96 King said:

    Ugh White guys like that make me cringe.

    November 14, 2017
    Reply
    • 96 King said:

      in reference to the tweet btw.

      November 15, 2017
      Reply
    • 8ball said:

      Word. I can always tell when a white dude is really into me or hes just trying to fulfil his bbc fantasy. Unfortunately its usually a bit of both…so you know how it go…snip snip

      November 15, 2017
      Reply
  4. Jrock said:

    That big ole body of muscle!!! I would have been brushing up against him as much as possible!

    November 14, 2017
    Reply
  5. Christian said:

    Sorry. I gotta side with the white guy on this one. LOL
    I can kinda understand how ol’ boy was feeling. Celebrity or not, in the morning…you not trying to be talked to, filmed, pushed/shoved, or listen to loud obnoxious people. I know I’m not.
    My headphones go on, and that’s a wrap. Leave me the fuck alone until I get to work. My commute is my time to prepare myself for my day, before I walk through my office doors. LOL
    And the man-spread is real! Give me my space! LOL

    November 14, 2017
    Reply

Play nice, stay on topic, and for the love of God: NO SPAM IN THE FOXHOLE!